Ми прагнемо зробити процес кожної покупки максимально комфортним та безпечним, тому пропонуємо різні варіанти оплати покупок для наших клієнтів. У нашому магазині оплатити замовлення можна за передоплатою або при отриманні, шляхом готівкового або безготівкового розрахунку. При розрахунку клієнт отримує весь пакет документів, передбачений обраною формою оплати та, звичайно ж, заповнені гарантійні талони на кожну одиницю обладнання. Усі розрахунки здійснюються лише у національній валюті України.

Оплата замовлення при отриманні (у такому разі розрахунок відбувається безпосередньо в момент отримання замовлення і може здійснюватися одним із двох способів):

-  Оплата готівкою:
У відділенні служби логістики (Нова Пошта, Міст Експрес, Делівері);
Кур'єру у руки (Нова Пошта, Міст Експрес, Власна служба);
При самовивізу із магазину.
-  Оплата карткою:
У відділення служби логістики (Нова Пошта) (Новая Почта*);
При самовивізу із магазину**.

Передоплата замовлення (у такому разі розрахунок відбувається ще до фактичного відправлення замовлення і може здійснюватися одним із двох способів):

-  Оплата на особовий рахунок
(Переказ коштів на банківську картку. Реквізити для оплати надсилаються по СМС, після оформлення вами замовлення та його обробки менеджером. Таким чином, ви оплачуєте товари які гарантовано є в наявності);
-  Оплата на розрахунковий рахунок
(Переказ коштів на розрахунковий рахунок компанії за рахунком-фактурою. Рахунок-фактура – ​​це бухгалтерський документ, що підтверджує факт відвантаження товарів або надання послуг та їх вартість з урахуванням ПДВ. Рахунок-фактура з реквізитами компанії, печаткою та підписом бухгалтера , відправляється на оплату клієнту в електронному форматі).

У чому перевага передоплати замовлення? У такому разі не стягується додаткова комісія при доставці посилки логістичними службами (Нова Пошта, Міст Експрес, Делівері), яка зазвичай становить 2% від вартості замовлення + 20 грн за оформлення платежу. Оплачується лише вартість товарів та послуги доставки згідно з тарифами перевізника.***

Здійснити покупку в нашому інтернет-магазині може кожен, оскільки ми здійснюємо надсилання замовлень до населених пунктів по всій території України. Головним чином відправлення замовлень здійснюється з Одеси та Дніпра, де розміщуються основні складські приміщення. Вартість доставки обладнання службами логістики залежить від тарифів перевізників, фізичних параметрів вантажу та обраної форми оплати замовлення, оскільки у разі сплати посилки при отриманні також стягується комісія за пересилання коштів.

-  Самовивіз:
Ви можете забрати замовлення самостійно в одному з наших офлайн магазинів (Одеса, Харків, Львів, Хмельницький, Чернівці). Перед створенням замовлення просимо вас уточнювати можливість самовивезення товару у наших менеджерів, оскільки, можливо, потрібно виконати переміщення обладнання з віддаленого складу або самовивіз може бути недоступним для якоїсь товарної позиції в принципі. Зробити це можна телефоном гарячої лінії чи через месенджер.
-  Кур'єрська доставка:
Доставка замовлення за адресою може здійснюватися кур'єрами служб логістики (Нова Пошта, Міст Експрес, Делівері) або нашою кур'єрською службою в містах присутності. Кур'єри логістичних служб виконують доставку посилок до дверей. Якщо це багатоквартирний будинок чи виробнича будівля – то до дверей під'їзду та прохідної відповідно. Також доступом є послуга підйому посилки на поверх (Нова Пошта, Міст Експрес). Доставка замовлень нашою кур'єрською службою можлива в Одесі, Дніпрі, Харкові, Львові, Хмельницькому, Чернівцях. Вартість доставки у межах цих міст становить 250 грн. Можливість та вартість доставки товарів до передмість та прилеглих населених пунктів обговорюється окремо.
-  Доставка службою логістики:
Стандартно ми практикуємо відправлення замовлень службою Нова Пошта, зі складу на конкретне відділення, номер якого ви можете вказати у процесі оформлення замовлення. Можливість транспортування товарів іншими логістичними службами (Міст Експрес, Делівері), ви можете обговорити окремо з нашими менеджерами. Аналогічно вирішуються питання щодо міжнародної доставки товарів.

Відправка замовлення щодня можлива якщо така оформлена до 13:00 у будній день. Заявка сформована пізніше за цей час буде оброблена наступного робочого дня. У суботу можливе відправлення замовлень, оформлених тільки в попередні дні. Всі замовлення сформовані безпосередньо в суботу та неділю будуть оброблені найближчим робочим днем ​​тижня. У разі надсилання замовлення службою логістики (Нова Пошта, Міст Експрес, Делівері), ми надаємо клієнту номер товарно-транспортної накладної (ТТН) за СМС. Це відбувається в день відправлення або наступного робочого дня.

* – не у всіх відділеннях Нової Пошти є POS-термінали
** – не на всіх магазинах є POS-термінали
*** – крім випадків, коли на товар діє акція у вигляді безкоштовної доставки