- Головна
- Гарантія та сервіс
Гарантія та сервіс
Гарантійні умови: все представлене обладнання має офіційну гарантію, тому до кожного товару разом з покупкою додається гарантійний талон. У кожному гарантійному талоні вказується інформація щодо терміну надання гарантійного обслуговування та перелік можливих несправностей, на які поширюється сервіс.
- - Гарантія поширюється:
- На передчасне вироблення ресурсу: втулок, валів, шестерень, муфт, ексцентриків, підшипників, клиномірних ременів, зубчастих ременів, фетрових розводок, кронштейнів, кривошипів, масляних картерів, масляних насосів, манометрів, терморегуляторів, труб. На дефекти корпусів викликані неякісним литтям чи неякісним виготовленням посадкових місць під внутрішні механізми. На деформацію робочих поверхонь та корпусів прасувального та дублюючого обладнання через термовплив в умовах експлуатації відповідним технічним нормам фабрики-виробника. На несправності двигунів та електронних компонентів, викликаних заводським шлюбом або технічними причинами з вини фабрики-виробника.
- - Гарантія не поширюється:
- На частини що швидкозношувані частини що контактують з ниткою і робочим матеріалом: голкові пластини, зубчасті рейки, човники, шпульки, голки, леза, силові кабелі, пластикові деталі. На ушкодження спричинені потраплянням у внутрішні частини механізмів різних сторонніх предметів. На механічні пошкодження корпусів, отриманих в результаті необережного транспортування обладнання. На несправності, що стали результатом використання обладнання, не за призначенням або з порушенням правил експлуатації зазначених у технічній документації. На ушкодження спричинені некваліфікованим стороннім втручанням у роботу механізмів із пошкодженням пломб встановлених на устаткуванні. На пошкодження спричинені використанням несумісних витратних матеріалів та комплектуючих. На пошкодження спричинені стихією та побутовими факторами: землетрусом, блискавкою, підвищеною вологістю, запиленістю, агресивним хімічним середовищем. На несправності, що стали результатом експлуатації обладнання в мережі з відсутністю єдиного контурного заземлення.
Гарантійне обслуговування: ми намагаємось забезпечити працездатність придбаного вами обладнання протягом усього терміну служби. У разі виникнення гарантійного випадку ви можете зв'язатися з нами за номером гарячої лінії або номером сервісного центру, вказаним у гарантійному талоні. Перед зверненням просимо вас одночасно підготувати дані, що ідентифікують вас як клієнта нашої компанії: номер замовлення, номер товарно-транспортної накладної або номер рахунку.
Залежно від характеру поломки гарантійне обслуговування може проводитись у сервісному центрі чи віддалено, у своїй фірма залишає у себе декларація про заміну частин устаткування, що вийшли з ладу, без заміни обладнання в цілому. Для ремонтних робіт несправне обладнання може бути доставлене на адресу сервісного центру будь-яким зручним способом. За умови наявності всіх необхідних запчастин ремонт проводиться в строк до десяти робочих днів включно з дати приймання обладнання. Гарантійне обслуговування також може проводитись за місцем фактичного знаходження обладнання за умови знаходження механіків компанії в населеному пункті клієнта. У деяких обставинах до обслуговування обладнання також можуть залучатися позаштатні технічні фахівці, за умови наявності в них необхідної кваліфікації для виконання подібних робіт. У випадках не потребують спеціальних технічних знань і навичок, заміна частин устаткування, що вийшли з ладу на аналогічні справні, може здійснюватися клієнтом самостійно, за умови надання запчастин та необхідних комплектуючих за рахунок компанії. Після закінчення терміну гарантійного обслуговування послуги надаються на платній основі.